عکس و فیلم | حضور قاآنی در مهرآباد، رسانه‌های صهیونی - آمریکایی را رسوا کرد

پیام واضح حضور سردار قاآنی در مراسم استقبال از پیکر شهید نیلفروشان به چالش کشیدن تمام رسانه‌هایی است که طی هفته گذشته در دام روایت‌های اسرائیلی درباره سرنوشت سردار قاآنی افتاده بودند.
کد خبر: ۱۴۷۷۳۰۷

به گزارش­ جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در تهران، درباره حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم استقبال از پیکر شهید عباس نیلفروشان در فرودگاه مهر آباد گفت: ایران با پخش تصاویری که تلویزیون رسمی به صورت مستقیم از حضور سردار قاآنی در فرودگاه پخش کرد، پیام واضحی را به ابزار‌های رسانه‌ای (رژیم صهیونیستی و آمریکا) ارسال کرد که در طول یک هفته گذشته روایت‌های دروغینی را درباره سردار قاآنی منتشر کردند. ما شاهد رویکرد رسانه‌ای بسیار سخیفی طی هفته گذشته بودیم که سناریو‌های هالیوودی و کاملا توهمی را درباره سرنوشت سردار قاآنی ترویج می‌داد. 

تعداد بازدید : 0

اکنون و پس از آنکه سپاه پاسداران طی یک هفته گذشته واکنش مستقیمی به این ادعا‌ها و تلاش‌های واقعا سخیفانه نشان نداد، سردار قاآنی در مقابل دوربین‌ها ظاهر می‌شود و در انتظار رسیدن پیکر شهید نیلفروشان است که در کنار سید حسن نصرالله در تجاوز اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

پیام واضح این تصاویر این است که بسیاری از ادعا‌ها و گمانه زنی‌های رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی و متأسفانه برخی رسانه‌های منطقه‌ای و عربی، کذب محض بوده است. این رسانه‌های عربی، عبری و غربی روایات و داستان سرایی‌های مطلقا دروغینی را ترویج می‌دادند که هدفش ضربه زدن به روحیه بستر اجتماعی مقاومت و ملت‌هایی است که اکنون در حال مقابله با توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه هستند.

ما با مشاهده این تصاویر مطمئن شدیم که فرمانده نیروی قدس سپاه در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد و منتظر رسیدن پیکر شهید نیلفروشان به فرودگاه مهر آباد است. پیام این تصاویر، به چالش کشیدن تمام رسانه‌هایی است که طی یک هفته گذشته در دام رسانه‌ها و روایت‌های اسرائیلی درباره سرنوشت سردار قاآنی افتاده بودند.

بازتاب حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در تهران

بخش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در تهران را بازتاب داد.

تعداد بازدید : 0

اسماعیل قاآنی، صحیح و سالم در تهران دیده شد

کاربری به «آیریس» در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار ویدیوی حضور فرمانده نیروی قدس در فرودگاه مهرآباد تهران نوشت: اسماعیل قاآنی دیده شد.

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر حذف او، اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، صحیح و سالم در تصاویر پخش زنده تلویزیون دولتی ایران مشاهده شد؛ پخس زنده مربوط به مراسم یادبود عباس نیلفروشان، فرمانده ارشد سپاه پاسداران بود که همراه با نصرالله در لبنان کشته شد {به شهادت رسید}.

عکس و فیلم | حضور قاآنی در مهرآباد، رسانه‌های صهیونی - آمریکایی را رسوا کرد

تصاویر زنده از تهران به گمانه زنی‌ها درباره وضعیت اسماعیل قاآنی پایان داد

جیسون برادسکی، رئیس شورای سیاست‌گذاری «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» و فعال ضد ایران با انتشار ویدیویی از حضور سردار قاآنی در مراسم ورود پیکر شهید نیلفروشان به ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پس از گمانه زنی‌های فراوان درباره محل حضور اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس، او امشب در مراسمی برای عباس نیلفروشان، یکی از فرمانده‌های سپاه پاسداران، که به صورت زنده از تلویزیون دولتی ایران پخش می‌شد، حضور دارد.

عکس و فیلم | حضور قاآنی در مهرآباد، رسانه‌های صهیونی - آمریکایی را رسوا کرد

ظهور فرمانده نیروی قدس ایران پس از چند هفته ناپدید شدن از انظار عمومی

روزنامه الجریده کویت در حساب کاربری ایکس خود این عکس را منتشر کرد و نوشت: قاآنی در مراسم تشییع نیلفروشان در تهران شرکت کرد. این، اولین ظهور علنی فرمانده نیروی قدس پس از چند هفته ناپدید شدن از انظار عمومی است.

عکس و فیلم | حضور قاآنی در مهرآباد، رسانه‌های صهیونی - آمریکایی را رسوا کرد

تصاویر زنده از مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان در تهران

تصاویر زنده از مراسم تشییع پیکر عباس نیلفروشان، از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران را می‌بینیم. نیلفروشان به همراه سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان در حمله پهپادی ماه گذشته اسرائیل در بیروت کشته (شهید) شد. 

رسانه‌های دولتی ایران پیشتر تصاویری از اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پخش کردند که حضور نداشتن وی در ملاء عام برای دو هفته منجر به شایعاتی درباره کشته شدن او شده بود. تصاویر قاآنی مربوط به مراسمی بود که در آستانه تشییع پیکر نیلفروشان برگزار شد.

تعداد بازدید : 0

حضور سردار قاآنی در مراسمی در تهران در میانه ادعای رسانه‌های صهیونیست مبنی بر ترور شدن او

صفحه «لِبِنیز فرانت» در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار ویدیوی حضور سردار اسماعیل قاآنی در مراسم تشییع پیکر شهید عباس نیلفروشان در میدان امام حسین تهران نوشت: «همین حالا، میدان امام حسین در تهران. اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس، در مراسم تشییع پیکر فرمانده شهید سپاه پاسداران، عباس نیلفروشان، شرکت کرده است. طبق اعلام رسانه‌های صهیونیست، او در بیروت ترور شده است.»

عکس و فیلم | حضور قاآنی در مهرآباد، رسانه‌های صهیونی - آمریکایی را رسوا کرد

پوشش زنده مراسم تشییع پیکر شهید عباس نیلفروشان در تهران

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویر زنده از تشییع پیکر «عباس نیلفروشان» مسئول پرونده لبنان در نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در تهران منتشر کرد.

تعداد بازدید : 0

گزارش المیادین از آغاز مراسم تشییع شهید عباس نیلفروشان در تهران

خبرنگار المیادین در تهران گفت: اندکی پیش، پیکر فرمانده شهید عباس نیلفروشان وارد میدان امام حسین (ع) در تهران شد. مردم برای حضور در این مراسم، در این میدان جمع شده اند.

قرار است پس از پایان مراسم تشییع در میدان امام حسین (ع)، نماز بر پیکر شهید به امامت (آیت الله خامنه ای) رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه شود و سپس پیکر ایشان فردا در جوار حضرت معصومه علیها السلام در قم و سپس در جوار امام رضا در مشهد مقدس تشییع خواهد شد. روز پنجشنبه تشییع پیکر ایشان در زادگاه وی در اصفهان برگزار خواهدشد. 

حضور سردار قاآنی در فرودگاه مهرآباد در واکنش به دروغ‌ها و شایعاتی صورت گرفت که در رسانه‌های غربی، صهیونیستی و عربی منتشر شده بود. 

تعداد بازدید : 0
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها